Τα μικρά Αμαριωτάκια

Συνεχίζουμε για δεύτερη χρονιά να μαθαίνουμε παίζοντας. Μετά από μια επιτυχημένη σειρά εκπομπών συνεχίζουμε να προβληματιζόμαστε και να δημιουργούμε. Τα Αμαριωτάκια μεγάλωσαν όπως μεγάλωσε και το δημοτικό μας. 4/θ λοιπόν φέτος, με φρέσκα πρόσωπα, και μαθητές και μαθήτριες που το μοναδικό τους όριο είναι αυτό που βάζει η φαντασία τους. Σας ευχαριστούμε για την στήριξη τη χρονιά που μας πέρασε και υποσχόμαστε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό.

Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Τι είναι το ουράνιο τόξο;

Αν νομίζετε ότι τα είδατε όλα, τότε σίγουρα πρέπει να κάνετε κλικ στο παρακάτω βίντεο! Η Αλεξάνδρα μας εξηγεί με μεγάλη λύπη και σκέρτσο, τι είναι τελικά το ουράνιο τόξο; Μπαίνει στο γραφείο των δασκάλων ανακατεύοντας τα πράγματα τους και επιτίθεται στον δάσκαλο της :) Ορίστε λοιπόν και το τελευταίο Αμαριωτάκι! Να είστε καλά που είστε κοντά μας!

3 σχόλια:

  1. Αγαπητέ συνάδελφε Άγγελε, γνώριζα πολύ καλά τις δυνατότητές σου και έτσι δεν ξαφνιάστηκα όταν είδα τη δουλειά σου, που χαρακτηρίζεται από παιδαγωγικό έρωτα και μεράκι. Ένιωσα όμως μεγάλη χαρά και καμάρι για σένα. Σου εύχομαι καλή συνέχεια στο όμορφο έργο που έχεις ξεκινήσει. Δεν πρέπει να ανησυχείς γιατί όπως είδα έχεις ικανούς και άξιους μαθητές-συνεργάτες.
    Ο δάσκαλός σου στην Ε΄και ΣΤ΄ τάξη του 6ου Δημ. Σχ. Δράμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μακάρι οι μαθητές μου να με σκέφτονται στο μέλλον όπως εγώ εσάς! Η χαρά μου και το καμάρι μου τώρα που επικοινωνήσατε είναι μεγάλο :) Να είστε πάντα καλά γιατί αυτό που θυμάμαι εγώ από εσάς ήταν μοναδικό! Δεν έχω λόγια!!! Σας ευχαριστώ για όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλε δασκαλε και μικρα μου φιλαρακια, δεν ειναι μονο το οτι επιτελειτε κοινωνικο εργο,ειναι και το οτι ξεσταβωνετε και μας.Ευχαριστουμε πολυ, δεν υπαρχουν λογια για αυτο που κανετε.Μιχαλης Καλλιθεα,Αθηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή